Op vraag van bedrijven en organisaties delen we met veel plezier onze kennis tijdens een kort of langerlopende opleiding of workshop. Ontdek de onderwerpen die we graag aansnijden, plan samen met ons de workshop in en ontvang een gepersonaliseerd opleidingscertificaat na afloop.
Content marketing is niet louter het maken van blogposts of het versturen van een nieuwsbrief. De juiste strategie, het succes meten en de juiste kanalen kiezen zijn maar enkel van de vele elementen waar je best rekening mee houdt.
Bart en Wouter bundelden ze in een opleiding die een ideaal startpunt biedt voor wie echt aan de slag wil met content marketing.
Je content moet niet enkel goed zijn wil je de aandacht van consumenten trekken én behouden. Hij moet uitstekend zijn! Journalistieke technieken helpen daarbij.
In deze opleiding staat niet enkel centraal waarom journalistiek zo cruciaal is, maar gaan we vooral in op hoe je dit als merk praktisch kan integreren in je werking.
Goede native advertising is een win-win-win. Het brengt de lezer iets bij, zorgt ervoor dat het merk een boodschap kan overbrengen én past in het redactionele concept van een magazine, website of tv-zender.
Toch zijn er een aantal valkuilen waardoor succes niet altijd gegarandeerd is. Deze opleiding helpt om de juiste keuzes te maken.
Content marketing is bij uitstek geschikt voor B2B-merken. Waarom? De lead time voor aankoop is vaak heel wat langer en de relatie onderhouden is van groot belang.
Deze opleiding focust op de eigenheden van content marketing in een B2B-context, doorspekt met tal van voorbeelden.
Schrijven voor een website, blog, newsletter of social media vergt een specifieke aanpak. Wat zijn de ins & outs? Hoe verhoog je jouw impact? En waarom werkt het niet op de ene en wel op de andere manier?
In deze opleiding staat praktijk centraal. Deelnemers leren er al schrijvend hoe ze kun teksten kunnen optimaliseren voor elk kanaal.
Nu the war for talent heerst, wordt interne communicatie belangrijker om de band tussen bedrijf en medewerkers hecht te houden.
Met de juiste contentmarketingtechnieken ben je al een eind op de goede weg. In deze opleidingen reiken we tips ‘n tricks aan voor de juiste aanpak.
Wil je een groot bereik halen met content marketing, dan is een behoorlijk budget welkom. Waarom niet samenwerken met andere merken die dezelfde doelgroep willen bereiken, maar geen rechtstreekse concurrenten zijn? Denk maar aan een verzekeraar en een IT-leverancier.
Co-branding biedt heel wat opportuniteiten, al heerst nog terughoudendheid. Deze opleiding geeft inzicht in de ins & outs.
Bedrijven moeten duurzamer worden en daarover communiceren is een belangrijk element ervan. Maar greenwashing en kritische consumenten loeren om de hoek? Hoe pak je het goed aan? Geloofwaardigheid, transparantie en communiceren over ambities én over de vorderingen zijn het startpunt.
Deze opleiding analyseert het hele plaatje en reikt manieren aan om eerlijk én succesvol te zijn.
Op zoek naar meer inspiratie of geweldige cases?
Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!