ChatGPT beroert de gemoederen: artificiële intelligentie is niet nieuw, maar nooit eerder kreeg het brede publiek een tool voorgeschoteld die zo goed is in het oprakelen van de gevraagde informatie en het genereren van – ogenschijnlijk – piekfijne teksten. Ook op redacties rijst daarom de vraag of het einde van de beroepsjournalist nabij is. Spoiler alert: nee, dat is niet het geval.
Om onze projecten tot een goed einde te brengen, kan ons interne team rekenen op de hulp van een aantal freelance experts die we liefdevol onze ‘SPYKIES’ noemen. Hun vaak onmisbare inbreng stelt ons in staat al onze missies tot in de perfectie te volbrengen. Deze keer kozen we voor ons favoriete sound agency: Studio Helsinki. Maak kennis met Tom Brillouet.
De nieuwsbrief blijft een onmisbare tool in de marketingmix en het ideale instrument om een doelpubliek rechtstreeks te bereiken. Newsletters beantwoorden dan ook perfect aan de sterke trend rond het bouwen van een addressable audience. Maar hoe pak je het maken en versturen van een nieuwsbrief het beste aan?
Om onze projecten tot een goed einde te brengen, kan ons interne team rekenen op de hulp van een aantal freelance experts die we liefdevol onze ‘SPYKIES’ noemen. Hun vaak onmisbare inbreng stelt ons in staat al onze missies tot in de perfectie te volbrengen. Deze keer stellen we je graag Griet Byl voor.
Waar de juiste contentmarketingstrategie zorgt voor doeltreffendheid, staat de juiste organisatie garant voor efficiëntie. Vermits beide elementen even belangrijk zijn, gaan we in deze blogpost dieper in op content governance. Met een redactie als inspiratiebron…
Om onze projecten tot een goed einde te brengen, kan ons interne team rekenen op de hulp van een aantal freelance experts die we liefdevol onze ‘SPYKIES’ noemen. Hun vaak onmisbare inbreng stelt ons in staat al onze missies tot in de perfectie te volbrengen. Deze keer stellen we je graag ons favoriete webdesignbureau voor: Sinergio.
Om onze projecten tot een goed einde te brengen, kan ons interne team rekenen op de hulp van een aantal freelance experts die we liefdevol onze ‘SPYKIES’ noemen. Hun vaak onmisbare inbreng stelt ons in staat al onze missies tot in de perfectie te volbrengen. Deze keer stellen we je graag Hugo Gielen voor, tovenaar wanneer het gaat over grafisch design.
Nu steeds meer Belgen naar podcasts luisteren, vragen merken en bedrijven zich terecht af welk type luisteraars ze hiermee precies bereiken. Internationaal kan je heel wat data vinden, maar een netjes gebundeld profiel van de Belgische podcastluisteraar lees je hier voor het eerst.