Headlines

SPYKE en Studio Helsinki maken nieuwe podcastreeks om marketeers vooruit te helpen

Merchtem, 21 oktober 2022. Na de bekroonde 1,5 Meter Sessies bundelen content-marketingbureau SPYKE en radio- en music agency Studio Helsinki de krachten voor een nieuwe podcastreeks. Opnieuw willen ze marketeers vooruithelpen bij hun strategieën en de implementatie daarvan. “Revelations of a CMO” brengt maandelijks een uitgebreid gesprek met een gerenommeerde Belgische CMO. De reeks kwam tot stand in samenwerking met DPG Media Advertising.

Zoveel kanalen, zoveel clutter, zoveel verschillende doelgroepen, … Kan je vandaag de dag nog succesvol aan marketing doen? Hoe belangrijk is client centricity? En wat betekent de digitale transformatie voor de samenstelling van het marketingteam?

Marketing gaat door heel wat veranderingen. Er is niet alleen de digitale transformatie en de nood aan duurzaamheid, maar ook de fundamenteel veranderende wereld waarin we leven. Het wordt nooit meer zoals vroeger en heel wat marketingfundamenten lijken op losse schroeven te staan.

Met Revelations of a CMO willen SPYKE en Studio Helsinki, in samenwerking met DPG Media Advertising, houvast bieden aan marketeers. Doorwinterde CMO’s delen in een uitgebreid podcastinterview hun inzichten en ervaringen. Zodat elke marketeer opnieuw grip op de veranderingen, trends en evoluties krijgt.

In de eerste aflevering is Mira De Maeyer te gast. Mira is CMO Europe van OTC-gezondheidsproductenfabrikant Perrigo (het vroegere Omega-Pharma) en voorzitter van de UBA. Vanuit die twee rollen is ze de ideale gesprekspartner om deze reeks te starten.

In de podcast heeft Mira De Maeyer het onder andere over businessmarketeers, het belang van data en de focus op duurzaamheid.

Revelations of a CMO verschijnt maandelijks. Aflevering 2 en 3 staan voor respectievelijk november en december 2022 gepland. Wie dan de gasten zijn, blijft voorlopig een goed bewaard geheim.

Afleveringen beluisteren kan via de website www.revelationsofacmo.be of via de meest gangbare podcast apps Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts.

Beluister de podcast

 

Over SPYKE

SPYKE is een contentmarketingbureau dat scherpe en relevante content maakt die marketingdoelstellingen helpt waarmaken en gemaakt is op een journalistieke manier. Het werd opgericht door journalisten Wouter Temmerman en Bart Lombaerts, en werkt voor bedrijven als Liantis, Randstad, Bank Van Breda en de Belgian Association of Marketing.

Over Studio Helsinki

Studio Helsinki is een radio en music agency waar je terecht kan voor radiospots, muziek op maat, podcasts en sonic IDs voor producten en merken. Met meer dan 10.000 radiospots achter de kiezen weten ze hoe je communiceert via geluid. Hun laatste wapenfeiten zijn de sonic ID voor SBS tv-zender VIER en de radio en tv-spots voor McDonalds, LEGO, Libelle, CKS en Standaard Boekhandel.

Over DPG Media Advertising

DPG Media Advertising is meer dan een groep mediamerken. Als belangrijke speler in het Belgische medialandschap bereikt DPG Media Advertising dagelijks 9 op 10 Vlamingen en 7 op 10 Franstaligen. Dat gebeurt via straffe verhalen, razendsnel nieuws, sprankelend entertainment, en vooral via een veelheid aan platformen die met elkaar connecteren. DPG Media Advertising. Connecting brands to the heartbeat of Belgium.
_________________________________________________________________________________

Voor meer informatie:

  • Bart Lombaerts, 0486 93 64 75 of bart.lombaerts@spyke.be
  • Tom Brillouet, 0476 99 53 54 of tom@studiohelsinki.be

Op zoek naar meer inspiratie of geweldige cases?

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!