Cases
Albert Heijn

Het ‘gevoel’ overbrengen aan toekomstige franchisenemers

Hoe kunnen we ondernemers aanmoedigen om als franchisenemer een Albert Heijn-winkel te openen? Dat was de vraag die de Nederlandse retailer ons voorschotelde. Een reeks inspirerende video’s kregen een plekje in het rekruteringstraject van AH.

Bedrijf

Corporate

Content type

Video

Doelgroep

B2B

Albert Heijn heeft steile ambities in België. Midden 2021 vierde de retailer zijn 10de verjaardag in ons land en waren er meer dan 60 filialen. Op termijn moeten dat er 100 worden. Die groei realiseert de Nederlandse keten dankzij franchisenemers, maar ondernemers met voldoende kennis en budget zijn niet gemakkelijk te vinden.

Om deze witte raven over de streep te trekken breidden we het rekruteringstraject uit met inspirerende video’s, die niet enkel informatie geven, maar ook doen voelen hoe het is een deel van de Albert Heijn-familie te zijn.

Onder andere Country Manager Raf van der Heuvel kwam in een video aan het woord, net als een aantal franchisenemers, zoals Jan Peeters en de broers Khan.

Op zoek naar meer inspiratie of geweldige cases?

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

    Social video doet bereik expo exploderen

    Volgende project