Headlines

SPYKE zet 2024 strategisch in

Merchtem, 11 maart 2024. SPYKE realiseert steeds meer strategietrajecten, naast het journalistieke productiewerk (tekst, foto, video, podcasts). Het doet dat voor heel wat van de bestaande langetermijnklanten, maar heeft ook een aantal aparte contentmarketingtrajecten lopen. Meer bepaald bij Bozar – in samenwerking met ContentMoon –, en Bon’Ap.

Bij Bozar helpen ContentMoon en SPYKE om de volledige organisatie meer content focused te krijgen en om de redactie voldoende tools in handen te geven om vanuit een efficiënte organisatie voldoende impact te genereren. Het traject startte eind 2023 en zal midden april ’24 afgerond worden.

Bij Bon’Ap (onderdeel van de groep Meat&More) is de missie soortgelijk. Daar begeleidt SPYKE de communicatieafdeling in het maken van een switch van pure product- en promotiecommunicatie naar een breder contentmarketingverhaal. Ook dit traject zal tegen midden april ’24 worden afgerond.

Op zoek naar meer inspiratie of geweldige cases?

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!